El meu novio em vol posar dits pero...
Hola adolescents!
Aveure el meu novio em vol posar dits ero jo tinc molts dubtes, si et fan dits, quina posició et poses?Que es el que sents? Es com si perdesiis la virginitat o algo semblant? Esque jo vaig bastant perduda..., esque amb el meu novio ho hem planejat pero tinc massa dubtes... Ell ja a ficat dits més d'un cop perque ell no és verge desde fa ja uns anys... i tinc por de fer-ho malament...
ajuda siusplauuuu!!
jase que vau publicar una noticia sobre aixó pero no m'ha qeudat massa clar...
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Quan parlem de "fer dits", es refereix a la masturbació femenina i a introduir un o dos dits a la vagina. El que passa és que això, per moltes noies, no és pas plaenter, ja que a la vagina hi ha molt poca sensibilitat... Les noies sentim més plaer a la zona de fora, sobretot al clítoris!
És important que et conegius tu mateixa abans d'estar amb una altre persona, ja que aquesta no pot saber més que tu (en aquest cas, el teu novio). D'aquesta manera podràs explicar-li què és el que més t'agrada a tu, no creus? :)
Ah! i recorda que no cal que facis res que tu no vulgius! La sexualitat és per gaudir-la al nostre ritme, sense haver de complaure a l'altre, d'acord?
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat