Mugrons plans/invertits
Bona nit! Soc una noia de 15 anys bastant insegura i m'agradaria saber si hi ha alguna solució quan tens els mugrons invertits o plans perquè tinc por de ser refusada quan sigui l'hora de fer-ho amb el meu nòvio.
Espero resposta aviat, moltíssimes gracies!
Un petó adolescents(:
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Els mugrons i els pits de les noies són tots molt diferents! No escollim com naixem, de manera que el millor és acceptar el cos tal i com és (i tenir-ne cura, menjar bé, fer esport...)
Però fixa't en què et preocupa: no agradar a la teva parella. Pensa que si a algú et rebutgés pels teus mugrons, voldria dir que no li agrades gaire, no trobes? Tu deixaries de tenir relacions amb la persona que estimes o t'agrada molt per un detall així? Segurament no!
És més, has pensat que potser a l'altre persona li encanten tal com són?
Espero haver estat d'ajuda! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat