preguntes sexuals (J) :)
Buenu jo tinc alguns dubtes pel que fa el sexe i tal, i hi han algunes coses que em preocupen. Faré moltes preguntes (hosento!!) molt tontes, aviso.
1. Per què quan ho fas x primer cop fa mal? és perquè se't trenca l'himen? em puc trencar l'himen jo? si em trenco l'himen jo em faré mal? si em trenco l'himen jo quan ho faci no em farà mal? o no em sortirà sang?!! puc fer algo perquè em faci menys mal,o no me'n faci? :( és que això la veritat és que em fa moltíssima por.. perquè sóc molt sensible al dolor.
2. Bueno, això és el que em preocupa més. El cas és que jo crec que sóc asexual, o sigui no sento excitació sexual quan estic amb la persona que m'agrada.. o sigui atracció física sí, però no m'imagno fent sexe, és com si perdés la màgia, nose! jajajaj però és que ho vull fer, perquè ho veig com algo super romàntic i tal i trobo que es algo molt important en una prella, es entregar-te i compartir una gran intimitat i la veritat m'encanta, i en tinc moltíssimes ganes! A més m'encanta sentir plaer i molts cops em toco, però és que simplement tinc por que al meu noi (que fa uns mesos que estem sortint i molts cops m'ha tocat..i m'ha deixat anar indirectes que ho vol fer), no li agradai que no m'exciti. Bueno deixo d'enrotllarme, les preguntes són: puc sentir el mateix plaer si no estic excitada? ho puc disfrutar igual? el plaer depèn molt del cervell o sigui del que penses, o no? em farà més mal si no estic excitada? es que soc incappaç d'excitar-me
3. última pregunta jajaj. Bueno jo fa teeemps que em toco, i ho feia amb el dits, i l'orgasme era molt fluix, o sigui no se ni si era orgasme eren moments de plaer mes intens que durave poc, pero no era molt fort, depen del dia, buenu, pero a mi m'agradava. Pot ser que depen del dia l'orgasme sigui mes o menys fort? .. un dia vaig començar a fer-ho amb el xorru de la dutxa, i em va encantar!! el plaer s'itensificava moltissim, era increilble, llavors ja sabia segur que si que era un orgasme perque notava una sensacio molt forta a la panxa (aixo es normaaal??!!!) que quan acabava durava encara.. pero hi han uns problemes, quan arriba l'orgasme no puc aguantarme la manguera perque començo com a tenir combulsions noseee, i no puc, i llavors em dura menys. Primer de tot AIXO ES NORMAL? Que faig? I es normal que amb el xorro de l'aigua tingui mess plaer? per que es aixo? es perq per fer-ho amb el xorro no necessito tan estar excitada, o sigui la ment interve molt menys, no? amb el sexe es igual?? Amb el sexe sents mes plaer que amb la manguera o masturbante o es molt o molt mes intens? hi ha molta diferencia?
Ufff si em responeu a totes aquestes preguntes (que son mooltissimes, ho se:(!!) merciiiide tot cor enseriu<3
un petonas enorme! sou genials:-)
IESP

Hola Julieta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et vaig responent:
1. Quan la gent parla sobre el mal, sol ser perquè en la primera vegada d'una noia es pot trencar l'himen, que és una fina membrana que hi ha a l'interior de la vagina. Aquest himen pot ser que no hi sigui, que ja s'hagi trencat o que sigui molt elàstic i no es trenqui aquella vegada. Però el que pot fer mal en realitat, és el fet d'estar nerviosos o angoixats, ja que la musculatura estaria més tensa del normal! (és com si anessis a fer-te un massatge a l'esquena tota nerviosa i tensa... oi que et faria mal enlloc de relaxar-te?)
2. Si en realitat tens ganes de tenir relacions perquè ho veus romàntic, vol dir que no ets pas Asexual! Al contrari, tens una sexualitat per viure i explorar. El que passa és que potser encara no és el moment, no creus? Potser més endavant tens una altra sensació al respecte i et ve més de gust... No cal anar amb presses! :)
3. Amb el "xorro" de l'aigua el que passa és que l'estimulació és més intensa, i toques directament a la zona més sensible: el clítoris. Aquests mini espasmes que comentes són ben normals, ja que són un símptoma típic de l'orgasme :)
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat