embarassos adolescents
Hola Adolescents!! :')
Sóm dos noiees què necessiteeem urgeentment què ens digueu el que penseu vosaltres sobre els embarassos adolescentss de menors de 18 anys?? la vostra opinió.
Siusplau responeu aviat!!
Gràcies i un petó!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, nosaltres no estem al consultori per dir el que pensem, ja que cada persona és lliure de creure el que vulgui! Estem aquí per resoldre dubtes i oferir informació verídica sobre temes de sexualitat i parella, i poder ajudar-vos :)
Només et puc dir que ser mare sempre és complicat, a qualsevol edat, per la responsabilitat que comporta tot plegat. Si a més la mare és adolescent, hi haurà unes dificultats afegides que s'hauran de tenir en compte, com: els diners per pagar les coses del fill/a, els estudis de la mare, la relació amb el pare... És a dir, que és una decisió important!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat