necessito consell
Hola :)
Tinc 17 anys i novio des de fa gairebé 10 messos. Tenim molta confiança i hem provat de fer-ho diverses vegares (de fet ho hem fet). Ell nota i es corre però jo no aconsegueixo notar res quan ho fem i, evidentment, no he arribat mai a l'orgasme. Sempre fem preliminars amb caricies, petons, mossegades, sexe oral i tal però durant aquests tampoc aconsegueixo notar gaire plaer. No entenc per què no noto, me l'estimo moltíssim i tinc moltes ganes de poder notar conjuntament amb ell. Sempre ho fem a llocs tranquils on no hi ha possibilitat de que ens pilli ningú.
M'agradaria que em diguessis per què no noto res quan ho fem, quins factors hi influeixen i si és recomanable alguna postura en especial. També agrairé qualsevol altre proposta o consell que em puguis donar.
Moltes gràcies
Fins aviat :)
IESP

Hola Marta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El primer que has de tenir en compte és que el plaer físic de les noies es troba fora de la vagina, sobretot al CLÍTORIS. Normalment, la penetració vaginal pot ser agradable però no súper plaentera, ja que la vagina té molt poca sensibilitat.
Et recomanaria que tinguis molt present els teus genitals externs i el teu clítoris, estimulant-lo amb la mà, el seu penis o amb la part del cos que faci fregament. A més, com tu dius, és important estar excitada i tranquil.la (amb intimitat, per exemple) i deixar-se portar molt!
Recordem que els orgamses no els podem forçar ni buscar pensant "vull arribar, vull arribar....". Tot és qüestió de pràctica! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat