URGENT
Hola, voldria fer una consulta.
Bé, doncs fa 4 mesos i mig que estic amb un noi és més gran que jo i bé ens hem liat i tal. L'altre dia que vam quedar doncs ho voliem fer i aquí és on venen als meus dubtes costava que entrés al peni i quan hi va entrar em va fer mal. Al cap d'una estona em va fer dits i em va sortir sang això vol dir que he perdut la virginitat? Puff estic molt perduda.
Gràcies i un petó molt gran!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
- Quan el penis fa mal a l'entrar, sol ser degut a la tensió de la musculatura d ela vagina. Per això és tant important estar relaxada i excitada, així el cos també ho està :)
- Aquesta sang sí que podria tractar-se de l'himen (no t'ho puc assegurar al 100%), ja que aquest és mooolt fi i fàcil de trencar. A més no fa mal, i sovint quan es trenca surten unes petites gotes de sang.
Ara, també podria ser que aquesta sang fos a causa d'una petita ferida o rascada per introduir els dits (per exemple, a causa de les ungles)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat