pastilles antibaby
Hola!
Tinc gairebé 16 anys i només tinc una copa A!
M'havien dit que si prens pastilles "antibaby" fan que creixin els pits, però que a la vegada també fa que tinguis mes cel·lulitis. Es veritat?
I sinó que puc fer perque creixin?
Un petó!
Anissa Ouali

Hola Befree!!
En primer lloc, no t'has de preocupar, ja que si observes a altres noies, veuràs com algunes tenen més pit i d'altres menys o com algunes que tenien menys ara en tenen més,... El teu cos s'està desenvolupant i necessita temps per fer tots aquest canvis.
Els canvis que apareixen en aquesta etapa (pubertat), poden anar des dels 8 o 9 anys fins als 17,18 o més. Ja saps, per exemple, a quina edat, la teva mare va començar a tenir més pit?
Això que t'han comentat sobre les "antibaby" son "timos", és a dir mites o falses creences. És cert que segurament algú que hagi utilitzat pastilles anticonceptives, et pugui comentar algun canvi que hagi notat, ja que són pastilles hormonals i això afecta al nostre organisme.
Espero haver resolt els teus dubtes! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali