MOLT URGENT!!!!!!! DUBTE DE SI ESTIC EMBARSSADA.
Tinc 15 anys i de petita em van treure un ovari i el primer cop que hem va vindre la regla va ser als 7-8 anys, sempre m'ha vingut un més si i un més no. A principis de gener vaig tindre relacions sexuals amb la meva parella sense condó (un gran error) però la meva parella m'ha assegurat que no es va còrrer a dintre meu, va fer "la marxa enrrere". La qüestió és que per primer cop la regla hem va vindre dos mesos seguits (novembre-desembre) i des de l'últim més ja no m'ha tornat a vindre. Ja estem al més de març i no sé si és perquè estic embarassada o perquè al haver-se saltat un més de no vindre'm ara em vindria amb dos mesos de retràs.
Què faig? Si fos que si, com s'ho tindria que dir als meus pares?
Agrairia que hem contestéssiu quan més aviat millor! Un petó<3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
Em sap greu, però tenim tantes consultes que sovint no podem respondre al moment...
Quan una noia té dubtes de si està embarassada o no, el millor que pot fer és comprar un test d'embaràs a la famràcia (costa un 9 euros). Si té dubtes del resultats, també hi ha l'opció d'anar al metge.
La propera vegada, recordeu utilitzar el preservatiu per estar ben TRANQUILs i poder GAUDIR de les relacions! SInó passa això, que estàs donant-li voltes al mateix... i és injust!
En cas que sí que hi hagi embaràs, el millor és explicar-ho als pares per a que pugiun ajudar-te en tot el que calgui!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat