***depilació***
Hola! Tinc un dubte i es que sempre que parleu de la depilació (en zones íntimes) dieu que hi ha l'opció de fer-ho amb gilette o amb cera. El cas es que jo ho faig amb la silkepil(no sé ven be com s'escriu) o siqui la maquina, ja que no vull tenir que anar a un centre d'estetica perque em fa força vergonya... Té la mateixa eficaçia que la cera? Puc fer algo perque no em fagi tant de mal al depilar-me i perque no em quedin pels inquistats? O no es gaire bo fer-ho amb la silkepil?
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que la silk-epil (màquina elèctrica per depilar-se) va molt bé per treure els pèls, ja que després no surten amb tanta força ni punxen. La part negativa, com tu dius, és que fa mal... Hi ha alguns trucs per calmar la pell, així que et recomano que vagis a la farmàcia i que et recomanin alguna crema (com aloe vera, per exemple)
Quan parlem de depilació i d'arrencar pèls és impossible que no faci mal! (hi ha algunes persones que, quan són grans, es depilen amb làser... però també pot ser una mica dolorós)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat