Noi i noia, masturbació
Hola, l'altre dia jo i una amiga meva vam començar a fer-os petons i poc a poc a tocar-nos. Pel que entenc vam tenir relacions sexuals, sense pentració, ja que jo li vaig posar els dits i ella me la tocava, oi?
Bé doncs, ella va arribar a sentir plaer i jo també, però quan em vaig correr, em va sortir el semen "disparat", és incontrolable, així com a les noies doncs no els hi surt tan ràpid ni disparat com a nosaltres. La meva pregunta és la següent, que podria fer per evitar tacar el terra o el llit quan el semen surti??
I una altra, com més es poden tenir relacions sexuals (sense penetració) i/o sentir plaer??
Moltes gràcies!!:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
1. Sí, el que descrius són relacions sexuals, encara que no hi hagi penetració :)
2. No passa res per tacar el terra o el llit, és ben normal! Com tu dius, la velocitat o la direcció en la que s'expulsa el semen no es pot controlar.... Et diria que tinguis mocadors de paper a mà per netejar-ho al moment, i ja està.
3. Les persones podem sentir plaer estimulant TOT el nostre cos, no només els genitals! Es tracta que aneu experimentant i descobrint quines zones us agraden més i quines altres. Tot i que, evidentment, la zona dels genitals (en les noies, principalment el clítoris) són molt sensibles i és més fàcil obtenir plaer.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat