sexe :s
fa relativament poc q começo a mantenir relacions sexuals amb el meu novio, pero ho hem fet sense condó un parell de cops, ell mau ha ejaculat ''dins meu'' pero estic preocupada, per si de cas... es posible que estigui embarassada?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que quan es tenen relacions sense preservatiu, sempre hi ha cert risc d'embaràs, ja que els nois abans d'ejacular, expulsen un líquid anomenat: líquid preseminal.
Aquest líquid serveix per netejar el conducte de la uretra, i ja conté ESPERMATOZOIDES.
Tenir penetració sense preservatiu, encara que el noi ejaculi finalment fora de la vagina, és una de les causes més habituals d'embarassos no desitjats.
Per aquest motiu et diria que la propera vegada, tingueu preservatius a mà!Així podre gaudir tranquil.lament i no estaràs patint sempre, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat