Pregunta
Hola queria saber si es normal que tarde mucho en acabar cuando oo hago con mi novia, a mi me cuesta bastante de las tres formas: haciendolo, cuando me masturba ella i cuan me la chupa. La chica es mas grande que yo es normal??
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
Quan un noi triga bastant en ejacular (més del que voldria) pot deure's a un tema psicològic, com per exemple: por, angoixa, inseguretat... El fet que ella sigui més gran, podria tenir a veure si a tu t'imposa d'alguna manera.
Recorda que l'ejaculació no es pot controlar com creiem, de manera que si et capfiques en "vull ejacular, vull ejacular..." segurament no funcioni! Per la propera vegada, oblidat de l'ejaculació i gaudeix de cada moment i de la teva novia (del seu cos, del seu plaer...): ja veuràs com el cos fa la seva feina :) És important estar còmode en tot moment.
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat