ADICTE A LA MASTURBACIÓ
Hola tinc 15 anys i soc adicte a la masturbació. No puc parar de tocar-me (cada dia com a mínim) la meva mare a vegades em dona consells per fer-ho, perque esta molt preocupada. Però es que des de fa un temps, no em ve la regla i em baixa sang CADA dia. La sang no es vermella, és d'un color mes clar, com taronja. Puc infectar-me d'alguna cosa si em toco tant sovint???
i una altre cosa, uns amics meus em van demanar de fer una orgia, pero em fa por, perque mai he tingut relacions, i a mes no se com es fa una orgia. Em pots ajudar??
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
Primer de tot, has de saber que masturbar-se cada dia no té efectes negatius pel nostre cos! De fet, és una pràctica molt habitual i natural.
Aquesta sang que descrius, poden deure's a petites pèrdues, degut a la menstruació, no creus?
De totes maneres, si això continua, el millor és que vagis al metge a consultar (però recorda que no té a veure amb mastrubar-se!)
Pel que fa a la proposta de fer una orgia, entenc que deu ser broma: les orgies se solen practicar entre persones més grans i més experimentades!
El millor és comneçar per conèixer-se a un mateix, després a "jugar en equips de dos" (osigiu en parella) i si en un futur vols incloure a més gent a les teves pràctiques sexuals, ja ho decidiràs més endavant, no?
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat