Anafrodisia sexual
Hola, tinc quasi 19 anys I des de que vaig llegir la vostra publicació de l'anafrodísia sexual crec que estic passant per això. Sempre l'hi poso excuses al meu follamic per no fer-ho perquè no m'agrada estar nua davant d'una persona (per causa del meu físic, la gent em diu que estic bé pero jo sempre he pensat el contrari) M'agradaria saber que puc fer per solucionar aquest problema sense haver d'anar al psicoleg.
Moltes gracies adolescents!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
La veritat és que mai és fàcil despullar-se davant d'algú, així que tenir vergonya és força natural. Ara, pensa en els moments que et perds amb aquesta persona que t'agrada pels teus complexes físics (els que, segurament, només veus tu!)
El sexe no és per mostrar el cos, és per gaudir amb ell i per connectar d'una altra manera amb qui ens atrau o ens agrada!
Recorda aquelles vegades a la teva vida que hagis estat valenta i t'hagis superat a tu mateixa: com ho vas fer? què et vas dir? com et vas sentir?
Si ho recordes, potser agafes forces per deixar le smanies i començar a gaudir amb el teu cos, que t'ho mereixes :)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat