Vergonya
Hola,
M'agradaria saber que puc fer per perdre la vergonya amb els nois, no ser que fer o que dir-li amb un noi, més d'una vegada, m'han demanat per fer Skype, però els hi he hagut de dir que no per vergonya!
A més el noi que m'agrada m'ha demanat per fer Skype però em fa molta vergonya!
Ajuda siusplau!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
Pensa què és el que veritablement et fa vergonya: és quedar malament? és no agradar a l'altre?
Recorda que per agradar a algú hem de ser el més naturals possibles! I si d'aquesta manera no agradem... vol dir que no és la persona indicada! A més, tots tenim indeguretats nostres, que altre persones poden trobar adorables en realitat ;)
I has pensat que enlloc de fer un skype, no seria millor quedar per anar a fer alguna activitat junts on no hagueu d'estar parlant tota l'estona, com anar a un parc d'atraccions, per exemple?
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat