Estic molt cachondaaaaaAaaaaaaaaaaaa
(Perdó pel títol, es que si no després no m'enrecordo)
Hola!!!
Tinc unes ganes tremendes de follar, (no em jutjeu), sé que tinc 12 anys, pero ho necessito.
He provat de masturbarme, però no sento res, ni ficant-me dits ni res, a vegades m'acaricio i funciona. Crec que ho faig malament, pero podrieu donar una información més detallada de com masturbar-se? O algún link de video, o explicació.
I algúna recomanació de video porno per excitarme?
Gracies per l'ajuda.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. A l'adolescència és normal començar a tenir interès per tot el que fa referència al sexe, ens fixem en els altres i comencem a descobrir que els nostres genitals ens poden produir plaer.
Per a masturbar-te el millor és que ho facis estimulant tota la zona externa, el voltant del clítoris i el clítoris directament. A l'interior dels genitals no tenim tantes terminacions nervioses com en l'exterior. No es tracta de fer-ho bé o malament, sinó de fer-ho com a tu t'agradi més i això no es descobreix en un dia. Per tant, amb la curiositat que tens, descobreix i coneix com t'agrada sentir plaer.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat