qüestió de tamanys
Hola tenim un problema,
Porto molt amb el meu novio i ha arribat el moment de fer un pas més pero hi ha un problema, no entra, sóc verge i tot i que la situació es posa molt i molt calenta i els dos volem i nhem parlat molt ens trobem amb això.
Ell no vol forçar-ho no se si es l'única solució i passa per patir una mica, ens farieu un fabor ja que som nous els dos i no sabem que hem de fer, molte Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que per a que pugui haver penetració, és necessari que tu estiguis molt excitada i relaxada. Si us poseu fer penetració com a únic objectiu de la relació sexual, esteu afegint més pressió!
La penetració és una de les moltes practiques que hi ha, i és necessari primer conèixer el cos. Què podeu fer:
- Tocar-vos tots dos, per tot el cos i els genitals (recordem que en el cas de les noies, el plaer també es trovar a la part externa, no a l'interior de la vagina)
- Utilitzar preservatiu per estar ben tranquils
- Introduir primer un dit i després dos a la vagina, per anar acostumant-se al tacte.
- Tenir com a objetiu pasar-ho bé junts, encara que no hi hagi penetració aquell dia!
- Recordar que la vagina és moooolt flexible, i que quan fa mal és la musculatura que està avisant que encara no està preparada per la penetració, que cal excitar-se més.
- També és important que tu mateixa coneguis els teus genitals, i sàpigues on està cada part: el clítoris, la vagina, els llavis...
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat