No se pa on tirar ...
Hola ! soc una noia de 15 anys, que ja fa 2 anys que estic amb anorexia pero ara he volgut cannviar el xip i posarme mes en la bulimia no ho se per que i no vull estar mes prima per que tothom em diu que ho estic massa, i pues o menjo i vomito o directament no menjo esque estic entre mig de anorexia i bulimia i em preocupa molt perque mautolesiono tambe per culpa de culpabilitat despres del menjar, i no vull fer mal a muns pares per que m'estimen molt, i no ho se com sortir'men ...he provat de tot , escriure despres de menjar , fer exercisi pero no hi ha manera de que em senti be , tu sabries el que podria fer a la meua vida ? si no ho sas cap problema i si ho sas moltes gracies
Encantada !
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Pel que m'expliques portes temps passant-ho malamenti vivint un infern per culpa d'aquesta maleïda malaltia. Em sap molt de greu perquè et mereixe ser feliç i disfrutar dels teus quinze anys. Sé que ho estàs passant molt malament, però això que t'està passant es pot curar, te'n pots sortir si visites un equip de professionals experts en trastorns de la conducta alimentària, per això és molt important que parlis amb els teus pares. Sé que és molt dificil fer-ho perquè no els vols amoïnar, però és el millor que pots fer perquè fins que no els hi diguis no te'n podras sortir. A més, tu no tens la culpa del que t'està passant, els teus pares ho entendran i t'agrairan que els hi hagis dit perquè la seva prioritat és que estiguis bé i si et passa algo ho volen saber per poder-te ajudar, així que t'envio mooolts ànims per a que donis el pas i parlis amb ells. Si veus que cara a cara et resulta molt difícil, pots escriure'ls una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. Si un cop parles amb ells necessiteu més informació podeu escriure'm a sbujalance@acab.org Un petó molt gran!