confusió
hola, volia fer una consulta, Doncs bé, resulta que jo desde petit m'han agradat les noies; Però durant un temps amb un amic jugavem, feiem broma, i de mica en mica a mesura que ens feiem adolescents vam començar a tocar-nos, fins arribar a tenir sexe ( oral i penetració).Jo estic molt segur de que m'agraden les noies, però fa uns 3 anys que sento força atracció pels homes. aquest amic meu té novia i ja no hem tingut més relacions sexuals. Jo doncs vaig tenint alguns rotllos amb noies ( escàs, bastant escàs). Però segueixo tenint una certa atracció pels homes; He parlat amb els meus pares sobre la bisexualitat i m'han convençut que no existeix, i que seria pitjor que fos així que no homosexual. No se si teniu algun consell sobre aconseguir una certa claredat amb això. Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la teva consulta!
T'explico, la bisexualitat sí que existeix, però en la majoria de persones sol ser una fase cap a la seva homosexualitat. El cert és que amb el que has comentat, jo no et puc dir si ets homo, bi o hetero, ja que no deixen de ser etiquetes. però tu mateix parles d'aquesta atracció cap als homes des de fa molt temps...
Et faré dos preguntes:
- Quan has estat amb noies, has sentit el mateix que quan estaves amb un noi?
- Creus que pots arribar a enamorar-te d'un noi, més que d'una noia?
Potser aquestes preguntes porten el seu temps per respondre-les, però quan sàpigues el que sents, ja ho tindràs tot més clar :) De moment, experimenta el que et calgui!
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat