que em pasa
Tinc un problema, no ho se que em passa però sempre que u faig amb el meu novio no noto res, ni gust, ni mal. que em pasa? ajuda'm
Anissa Ouali

Hola Giina<3!!
Quan parles de fer a què et refereixes? A penetració? Si la resposta és si, et faig un altre pregunta: quan esteu “jugant”, aneu directament a la penetració? Si la resposta és si, possiblement aquí hi hagi part del perquè no tens cap sensació.
Les relacions sexuals no només son penetració, és a dir, per exemple: petons, abraçades, tocar per fora de la roba, tocar per dins de la roba... i també la masturbació. Que sol ser un primer pas per anar-se coneixent amb la parella i tenir sensacions ben bones, fins i tot, orgasmes.
En aquest altres jocs no apareix cap sensació?
una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali