Alguns dutes
Hola,
Sobre el himen, ja se que es una capa protectora de la vagina que es trenca amb la primera penetració, encara no he tingut relacions sexuals pero pot ser q amb na caiguda q vaig tindre de petita a la zona dels genitals em vaig fer un tall llavors podria ser que se m'hagues trencat?
Anissa Ouali

Hola Thm2000! fa uns dies vam respondre una pregunta molt similar a la teva, aquí la tens:
L'himen es pot trencar per diferents motius com, evidentment, la primera relació sexual amb penetració. Però també pot ser que l'himen es trenqui al rebre un cop en la zona genital o a l'introduir un tampó. Per tant, s'ha intentat fer creure en moltes cultures que l'himen era allò que simbolitzava la virginitat i realment no es podria assegurar amb certesa que sigui així. També es diu que quan es trenca l'himen surt sang, però si a una noia ja se li ha trencat l'himen abans de tenir relacions sexuals amb penetració, podria ser que durant la primera relació sexual no sagni. Per tant, sagnar o no sagnar tampoc és símbol de virginitat.
Hi ha més coses:
• Que es trenqui l'himen no vol dir que aquest desaparegui. Poden quedar restes d'himen a les parets vaginals.
• Hi ha diferents tipus d'himen: de més rígids, perforats, més flexibles, etc.
I no tots es trenquen de la mateixa manera. Penseu que una noia pot posar-se un tampó i, si té un himen flexible, que no es trenqui. O que hi hagi noies que intentin posar-se un tampó i no puguin perquè tenen l’himen molt rígid.
Pel que tu ens has explicat, sembla que et vas donar un cop de petit, i pot ser que això fes que l’himen és trenques. Mitjançant l'exploració vaginal es pot saber si el tens trencat o no. Fins i tot es pot arribar a veure agafant un mirall i a través de l'observació directa. Tenir l'himen trencat o no no és cap problema, per tant no cal preocupar-s'hi!
Una abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali