Infidelitat
El juny passat vaig començar a sortir amb el noi amb el que estic ara. Sobretot al principi era molt vergonyós i introvertit però era molt tendre i el trobava especial. El juliol passat (dos setmanes després d'haver començat a sortir més seriosament) vaig anar-me'n un mes a Canadà a aprendre anglès. El vaig trobar molt a faltar però el fet és que allí vaig conèixer a un noi que, ja fos per l'emoció d'estar a 6000km de distància o perquè m'agradava molt com era amb mi, ens vam acabar enrotllant una nit (sense arribar a tenir relacions).
La veritat és que al moment no me'n vaig penedir, tan sols vaig pensar "El que passa a Canadà es queda a Canadà", així que quan vaig tornar no li vaig explicar res al meu nòvio i vam seguir com si res.
A mesura que ha anat passant el temps, cada cop estic millor amb el meu nòvio, la vergonya del principi ha desaparegut i me l'estimo moltíssim fins al punt de que ha sigut el primer amb qui he fet l'amor. Sento molts remordiments respecte al que vaig fer perquè sé que ell mai m'ho hagués fet, m'aprecia i em respecta molt.
Li vull dir que el vaig enganyar perquè sinó sento que l'estic enganyant encara més si no li dic però tinc por d'espatllar-ho tot. Sincerament no crec que em deixés però segurament afectaria molt a la relació i no ho voldria.. Me l'estimo moltíssim i no sé què fer... Ajuda si us plau.
Moltes gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola Depobleforever!
És una decisió difícil però només tu pots decidir. Dir-li, com no dir-li té els seus pros i contres.
Pensa que si no li dius, podràs deixar aquest passat enrere? com tu dius forma part del teu passat.
D'altra banda, si li dius, tu ja saps que això afectarà a la relació i pot ser que en algun aspecte canvií, no podem dir que sigui sempre cap a pitjor.
Et volia fer una consulta, desprès de tot el tems que ha passat, perquè ara venen aquest remordiments per dir-li o no?
Com veus no et podem donar una resposta exacte, però si dir-te que la persona ideal per saber que l'ajudarà més ets tu mateixa!
Una abraçada ben forta!
Anissa Ouali, @AniOuali