¿¿HIMEN??
Hola, molt bones, sóc una noia de 16 anys i tinc nòvio desde fa un any i mig. Vam començar a tenir relacions amb penetració fa cosa d'un any, i a mi normalment em feia mal, tot i que hi havia alguns dies "sueltos" que no me'n feia gens. Desde fa un mes aproximadament, no em fa gens de mal al fer-ho, només els primers moments de penetració tinc alguna molèstia, però la resta del "polvo" no pateixo cap mena de dolor. La setmana abans que deixés de fer-me mal, vaig trobar una mica de sang a les calces, però no era la regla (no em tocava i era poquíssima sang). Avui ho hem fet i en els últims moments ha sigut una mica bèstia i ha fet el moviment molt ràpid i molt fort, però no m'ha fet mal. Desprès he anat al bany i m'he trobat una mica de sang al eixugar-me. La meva conclusió és: podria ser que durant tot el temps que em feia mal tingués l'himen sencer i se m'hagi trencat quan em vaig trobar la sang fa unes setmanes? O simplement són casualitats i la sang que em vaig trobar sigui per altres motius?
Moltíssimes gràcies! ♥♥♥
Anissa Ouali

Hola!!
Pel que dius, pot ser que la sang que vas trobar siguin restes d’himen o l’himen mateix que s’hagi trencat, o que la sang sigui per diversos motius, per exemple, una petita ferida, o moviments molt bruscs com has dit, podem fer que surti sang. Per això és molt important anar mica en mica, i si apareix el dolor, que la noia ho comuniqui.
Sobre l’himen has de saber que si es trenca l'himen no vol dir que aquest desaparegui. Poden quedar restes d'himen a les parets vaginals.
Hi ha diferents tipus d'himen: de més rígids, perforats, més flexibles, etc. I no tots es trenquen de la mateixa manera. Penseu que una noia pot posar-se un tampó i, si té un himen flexible, que no es trenqui. O que hi hagi noies que intentin posar-se un tampó i no puguin perquè tenen l’himen molt rígid.
Si en uns dies sents molèsties o fa mal, l’ideal és fer una visita al ginecòleg per veure que tot estigui bé!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali