Perdre la virginitat [ajuda]
Hola , tinc 16 anys i aquest any en faré 17, i encara soc verge , cuasi tots els meus amics ja no ho son i estic molt nerviós per si donaré la talla, jo me la veig petita , pero la majoria de nois que coneixo la tenen com jo. Em medeix 12 cm de llarg y 13 de circumferència no crec que em creixqui mes ja que medeixo 190 i ja fa molts d'anys que em va canviar la veu, la veritat es que tinc ganes de perdre la virginitat però estic molt nerviós per el tamany .
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Aquesta és una por molt comú entre els nois, però de veritat, és innecessària!
El tamany del penis normal (com els 12cm que comentes) són més que suficients per qualsevol noia, ja que:
- La vagina de les noies mesura, com molt i si estan molt excitades, uns 12-13cm
- El plaer de les noies es troba a la part de fora (sobretot al clítoris) no a la vagina
- Per fer sentir bé a l'altra persona físicament són més importants les mans (per acariciar, tocar) i els llavis (per besar, llepar) que no pas el penis.
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat