nit boja ajudaaaaa
l'altre dia vaig tenir una nit boja,estaba a la discoteca i un noi que no coneixia de res em va dir d'anar a fora. Li vaig dir que si perque anava una mica borratxa i era molt guapo, vam estar parlant i al final ho vam fer sense condo i no em vaixa la regla, qeeee puc ferrrrr?
AR
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
El millor seria anara a comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros) i assegurar-te, ja que si no vas utilitzar preservatiu i no vas prendre la pastilla de l'endemà en 72 hores, hi ha probabilitats d'embaràs.
Recorda que tenir relacions sexuals ha der ser per sentir PLAER , no pas culpa o penediment... Si no recordem què hem fet o patim per un possible embaràs/infecció, no val la pena, oi?
Per això és tant important tenir relacions amb preservatiu i quan el nostre cervell està al 100% (no impregnat d'alcohol, per exemple)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat