Dubtes
Hola, teniu un consultori fantastic, moltes gracies per l'ajuda!
Us explico la meva situacio perque opineu.
Tinc 16 anys (17 en 3 mesos), al Nadal vaig coneixer un noi per facebook, va demanar-me amistat ell. Vam estar parlant un dies i hem va començar a fer sentir algo que mai havia sentit amb ningu. El problema es que soc de Barcelona i ell de Tarragona i te 21 anys. Vam quedar un dia pero venia un amic nostre i jo estava una mica tallada, nomes ens vam donar un peto, encara que haviem parlat de fer algu mes al lavabo.
Vaig decicir dir-li als meus pares i estan molt enfadats amb mi i no volen ni que parli amb ell i molt menys que ens veiem.
Li agrada molt que parlem a les nits (del que farem quan ens veiem) per "calentar-nos" i gaudir cadascu per la seva part.
La cosa es que el vull veure, i ell a mi, pero no se que fer amb mons pares. He pensat de veure'ns dia que estigui sola a casa, pero no se.
Un altre tema es que vol fer moltes coses al llit quan ens veiem i ell te molta experiencia i jo soc super timida i mai he fet res, encara que m'agradaria fer-ho.
Sento la meva super historia que dona per una novel·la pero necesitava explicar-li a algu ja que tampoc se si dir-li a les meves amigues (per si pensen que es molt gran i tot aixo).
Estc molt insegura. Gracies
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Vaig comentant:
- Que t'agradi molt algú no vol dir que hagueu de tenir relacions sexuals ja! Això porta el seu temps, i no cal ficar-nos pressió, ja que si ens avancem pot sortir malament (que no ens agradi, per exemple). Només us heu vist una vagada, així que no hi ha pressa no?
- estaria bé que poguessis parlar amb els teus pares, no per demanar permís, però sí per a que sàpiguen que la seva opinió és important per tu. Confiar en els pare si que ells confiin en nosaltres fa més fàcils les coses!
- Cada persona té el seu ritme, i si ell és més gran és normal que tingui una mica més d'experiència (segur que a la teva edat li passava igual). Però que en sàpiga mé sno vol dir que t'hagis d'adaptar a ell, sinó més aviat al revés! :)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat