no se que fer
hola:) tinc un dubte.
Fa aproximadament que ho vai deixar amb el meu ex novio, despres de una llarga relació, encara no l'he olvidat, pero no vui saber res d'ell. Perque he estat dsd que ho vam deixar fins fa poc, osigi dues setmanes o aixi, anan darrera seu i lluitan per ell.
He conegut nois fantastics, pero sempre pasava algo que deixava de anar amb ells, perque aquest noi m'ilusionava i no savia que fer. Per tant, em vai cansar y molt. Ara estic coneixent a un noi increible, que mencanta, pero tinc por, es un any mes gran que yo y no se que fer, perque no vui que em tornin a fer mal.. Sempre cuan parlo amb ell, em treu somriures y nose, es lo millor.. pero no vui tornar a caure amb l'altre. Com puc intentarlo amb el noi aquest, sense cagarla una altra vegada?
Anissa Ouali

Hola!!!
Com tu dius estàs coneixent un noi increïble, algú amb qui somrius i et sents a gust! I altres cops has deixat anar nois que t’hagués agradat conèixer.
És inevitable que després d’haver patit amb l'anterior relació, ara et faci por tornar-te a desil•lusionar i patir, però si segueixes deixant guanyar la por, sempre et quedarà la sensació d'haver perdut l'oportunitat de conèixer, il•lusionar-te, desil•lusionar-te,... (i per tant, allò que et fa por: que et facin mal, és faci realitat, ja que es trencarà la relació que es teu tenint ara i et quedaràs amb la sensació d’haver patiment).
No et podem assegurar si amb aquest noi que estàs coneixent et desil•lusionaràs en algun moment o no, si les coses aniran com a tu t’agradaria o no, ja que això no és pot saber fins que no t’arrisquis. Et recomanaríem que observis, miris com et sents amb ell,... i decideixis a partir d’aquí, i no decideixis pel que va passar amb l’altre relació del passat, o si la cagaràs o no.
No ens podem desfer dels sentiments que estàs tenint, però tot i així, serà més fàcil si mires cap endavant en comptes de les cagades del passat.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali