Any: 2002
Comarca: Barcelonès
Data: 23/02/15 21:13
Que puc fer?
Hola!
Primer de tot m'agradaria que la meva consulta fos privada. Fa uns dies que parlo amb un noi del meu insti que és 4 anys mes gran que jo. M'agrada, i crec que entre nosaltres hi ha "feeling". Però estic molt estresada perquè no vui ser pesada, però necesitu parlar amb ell. Que puc fer perquè siguem més que amics? Sobre que puc parlar amb ell?

Gràcies! Petons
InterPersonal
InterPersonal
Data: 06/03/2015 22:53
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

El que et pot ajudar és que li preguntis per les seves aficions, per les coses que li agraden. Busca punts en comú, coses que us agradin a tots dos, així teniu l'excusa perfecta per compartir moments junts mentre gaudiu dels vostres hobbies.

Et recomanem que siguis tu mateixa, que et mostris tal com ets, ja que és la millor carta de presentació. Si ell s'enamora de tu, s'enamorarà de la persona que has mostrat ser, així que sigues natural. Vés a poc a poc, no tinguis pressa i gaudeix del moment. De mica en mica, aniràs veient si realment t'agrada i notaràs si el sentiment que tu tens cap a ell és recíproc i aquest "feeling" que dius que hi ha entre vosaltres es converteix en alguna cosa més. ;)

Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.