Ejeculació
Bon dia ! Tinc una inquietud que voldria que em resolguéssiu...Quan em masturbo i estic bastant excitat ejaculo força ràpid(2 min). Tinc por de que quan estigui amb alguna noia i fem alguna cosa tingui ejaculació precoç. Què puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
has de tenir en compte que ejacular així de ràpid és molt normal! Efectivament, quan estigius amb una altra persona hauràs d'aprendre a "allargar" aquesta resposta sexual, i controlar una mica més l'ejaculació.
Una bona manera és practicant tu sol, prova a masturbar-te més lent i sobretot apren a reconèixer el punt de no retorn: és aquell moment que, encara que deixis de tocar el penis, ejacules igualemnt. Això a les noies no els passa, i pels nois és important detectar quan arribarà aquest moment per "frenar" abans (per exemple, deixant de penetrar o canviant la pràctica que s'està fent)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat