noies
Bon dia ! Em pregunto que quan he de fer dits, per quin forat els he de posar? com ho he de fer? Gràcies per la resposta
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
L'expressió "fer-se dits" és la manera com ens referim a la masturbació femenina, però confon una mica. Hi ha persones que creuen que s'ha d'introduir alguna cosa (penis, dits, joguina) per tenir plaer, però no és ben bé així: la zona més erògena de les noies és el clítoris, i es troba a la part externa dels genitals. És a dir, el plaer està fora, no dins :)
Quan algú s'introdueix un dit com tu dius, sol ser a la vagina. Pots agafar un mirallet i conèixer com sçon els teus propis genitals, no creus?
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat