Varis problemes, ajudaa!! <3
Hola, m'agrada molt la pàgina i totes les novetats que hi han sobretot el consultori. Tinc varis dubtes, tinc parella i portem quasi 7 mesos junts, estem molt bé els dos però els meus pares s'han interposat en la nostra relació i al meu xicot no el volen. No m'agrada gens la idea que tenen els meus pares es pensen que és un mal noi i es tot el contrari m'ajuda en tot el que necessito i em tracta super bé. Al gener vaig dir-lis als meus pares que no estava amb ell però tot i així seguim junts. Els meus pares m'amenacen molt i li vaig explicar a una amiga els meus problemes a casa i em va dir que si només estava feliç quan m'escapava de casa i anava a veure el meu xicot o quan estava fora de casa era que estic en una depressió. No se si és cert.
També hem intentat fer l'amor i mai podem fer-ho ja que no estic massa dilatada. Ell excita molt i juguem i anem provant coses noves però al principi era perquè estava nerviosa i una mica preocupada pel tema de l'embaràs. Ara ja estic més relaxada però només em pot ficar dos dits i si no estic ben lubricada em fa mal. Els dos tenim moltes ganes de fer-ho, un dia va entrar però cada cop que anava més endins hem feia un mal brutal i vam tenir que deixar-ho. Ell si veu que em fa mal, es preocupa per mi i ho deixem estar. Però m'agradaria poder-hi trobar-hi solució. Em podríeu ajudar?
Moltes gràcies. Petons
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Dues coses:
- Estar bé fora de casa o discutir-se amb els pares no té res a veure amb una depresió: a la teva edat, és normal tenir opinions diferents a ells, ja que t'estàs formant com a persona amb les teves pròpies idees. Però també és cert que és important ser sincers amb els pares, ja que som responsabilitat seva (si ens passa alguna cosa dolenta, ells se n'han de fer càrreg al 100%)
- Per tenir la vagina ben relaxada és important estar EXCITADA! La penetració només s'ha de fer quan el cos ja està excitat i a to :)
Oblideu-vos de la penetració i jugueu amb el vostre cos, sempre amb preservatiu. El dia que torneu a provar la penetració que sigiu perquè tu ja ets sents còmoda, d'acord? 8també pots provar d'introduir-te tu els dits primer)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat