Fake Orgasm
Bones, fa un parell de setmanes que estic quedant amb un noi. Ho hem fet dos cops i encara no he arribat a l'orgasme i per posar més al tio simulo. Faig malament? Com puc per per què em surti natural?
GRÀCIES
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per arribar a l'orgasme has de tenir en compte que:
- Com més el busquem, més difícil és arribar-hi: no el podem controlar!
- Les noies senten l'orgasme amb més facilitat si s'estimulen els genitals per la part de fora, sobretot el clítoris!
- També és important que et coneguis tu mateixa.
- Fingir un orgasme no serveix de gaire, ja que donem a entendre a l'algre que allò que està succeint ja ens està bé.... és millor giuar a l'altre i ajudar-lo, ja que no pot saber què ens agrada i què no!
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat