Regla
Hola, jo sóc una noia que te 13 anys, tinc una 90A de pit però no tinc la regla, estic molt obsessionada amb els meus pits.
El cas es que la majoria de noies del meu curs si la tenen però no tenen pits, es normal que tingui tant de pit (en comparació) i no tingui la regla (tinc fluxe des de fa 2 anys)?
Em fan molt mal els ovaris cada 2 mesos o així, i durant una setmana (fa un mes o aixi) em trobava com puntets super petits vermells entre el fluxe al salvaslip. A més em fan mal com a la zona dels ronyons pero no són els ronyons, algunes de les meves amigues m'han dit que els hi passa quan tenen la regla...
No se que fer fa mesos que tinc tots el "símptomes" i no em bé, estic cansada, porto salvaslip, em fan mal els ronyons, els ovaris...
Se que es millor que et vingui més tard però si tinc tots els símptomes de que serveix?
Com puc saber quan em baixarà? Que he de fer? Que hauria de pensar?
Es que estic molt cansada de tenir tots els números i no tindre-la.
Després, ara m'estan creixen molt els pits, en menys d'un any he augmentat 2 talles, si no em bé dora em deixaran de créixer els pits?
Ma mare te una 95C i tota la meva família (tant part de mare com de pare) es de "talles grans" per dir-ho d'alguna manera, accepte 2 tietes que una te una 90 i l'altre una 85C.
Em creixeran més? Quan em vindrá la regla?
Gràcies pel que feu! Petons!!
Elena Crespi

Hola Lalalong!
Doncs no sé quan et vindrà la regla ja que no ho puc endevindar :) però el que sí que et puc dir és que la simptomatologia que tens pot ser d'avís o pot ser d'alguna altra cosa.
COm més nerviosa i estressada estiguis més tensa estaràs i més notaràs tot el que li passa al teu cos, per tant, et recomano que puguis fer una mica de relaxació o respiracions profundes quan notis que et trobes així.
Sobre els pits, tampoc podem saber quant et creixeran però el més important és que, tinguis la mida de pits que tinguis, valoris que l'important no és si són molt grans o molt petits... sinó que són els teus pits i és important que els valoris!
Vigila si vas sempre amb salvaslip ja que això fa que la vagina no transpiri bé i pots tenir infeccions!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat