un mal horrible i insuportable
Hola!! Espero q vegis aquest abans que el que t'he enviat fa cinc minuts. Ho sento per enviar-te dues consultes però esque la primera ho he explicat molt per sobre perq no em volia fer pesada però esque ara ho he estat pensant i potser si et donc més informació em podràs ajudar millor.
El cas és que tinc 17 anys i estic sortint amb un noi que és l'amor de la meva vida i ens estimem moltissim. La setmana passada estavem a casa meva i ens vam quedar sols, estàvem al sofà. Ens vam estar liant i fent tonteries durant molt de rato i al final vam anar al llit. Era la primera vegada tant ell com jo que ho fèiem i bueno al principi ens feiem petoons i tal, i va arribar un moment en q va intentar ficarme un dit. Ho va fer molt suau i lent pero tot i aixi em va fer MOLTISSIM mal i no podia aguantar. Llavors ho va intentar una altra vegada i també em va fer molt de mal. Jo em vaig començar a posar nerviosa perquè si em feia molt de mal el dit, imagina't el seu penis. Ell va intentar introduirme'l però un fracas. A part de q em feia molt de mal, pero molt, nose, no entrava i si q l'estavem posant al lloc q tocava. Ho vam intentar varies vegades pero res... ell estava rallat perq no vam arribar ni a introduirmel (nomes va poder entrar la punta) i vaig optar per fer-li una palla pero va dir q no, q no m'havia de sentir obligada ni res i ell ja no estava amb molts ànims. En tota la nit no vaig poder dormir per lo rallada que estava. Com és que em pot fer tant i tant i tant de mal? Esque vaig intentar aguantar però se'm va fer impossible... i ja sé que està clar que si que pot quebre-hi però esque allò tan gran ho veig impossible.. si us plau ajudamTT gràcies per tot el que fas!
Elena Crespi

Hola coconutut!
Doncs és molt normal que les primeres vegades que s'intenta no surti. No us ratlleu que és molt normal.
Et proposo una cosa: primer intenta tu introduir el teu dit. I si ho aconsegueixes, agafa tu el dit de la teva parella i (sense que ell es mogui ni faci cap mena de força) el guies tu... i així aneu provant fins que pugueu provar el penis. (podeu augmentar a dos dits abans de provar el penis)...
Però no pateixis perquè és el més normal del món que no pogueu i costi alguns dies.
PD: quan torneu a intentar el dit o el penis, sobretot que estiguis ben excitada, no ho intenteu directament sinó que heureu de jugar molt abans!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat