un fracàs
Hola! Tinc 17 anys i tinc novio, la setmana passada vaig intentar fero amb el meu novio per primera vegada els dos, i el qual ens estimem molt. Primer vam fer preliminars i va acabant ficantme un dit (era la 1a vegada) i ho va fer suau pero em vaig morir del mal. Despres em vaig ficar molt nerviosa perqe si un dit em feia molt de mal, imaginat tota la seva p.. pues bueno, que va entrar la punta nomes i em va fer molt pero q molt de mal, i era un mal q no podia aguantar i vaig dir q pares varies vegades. Ja se q no m'haig de posar nerviosa, pero a part d'aixo que m'aconselles? Ell es va qedar rallat perquè no vam arribar a res perquè em feia molt de mal. Com pot ser q em faci tant de mal? Ajudam si us plau!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Llegint el teu comentari ens transmets molta tensió, imagina't com estaries en aquell moment, tensa no, lo següent!
No és cap fracàs el que va passar, són coses que poden passar les primeres vegades, els nervis, la tensió, no ajuden i poden fer que sigui més dolorós.
Si ho vàreu fer, directament, introduir directe, dit o penis, però només introduir sense jugar abans, segurament no estaries massa excitada, i això tampoc afavoreix que no faci mal, més aviat al contrari. Abans d'introduir res, TU has d'estar MOLT excitada!
Si veus que segueix passant, no forcis la situació el dolor se’ns grava, i pot anar a més, per tant, si segueix passant el millor seria que acudissis a un ginecòleg o a un fisioterapeuta especialitzat en sol pelvià.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat