Edat
Escric, ja que aquest any acabo de començar a parlar amb un noi que ens portem 9 anys. Ja hem passat nits junts i quedat bastant sovint, i jo em comporto com soc i tot, però no se com fer que duri això ja que m'agrada bastant. Consell?
IESP

Hola Jetlag
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que expliques, hi ha una cossa que ja fas molt bé: ser tu mateixa! Això és indispensable per poder viure una relació sana, sense que ens estiguem amotllant-nos a l'altre persona o deixant de fer coses que ens importen.
No hi ha una fórmula màgica per fer durar una parella, però potser sí que existeixen alguns ingredients que ajudin a mantenir una relació sana. Aquests ingredients els esculls tu, ja que cada persona té unes determinades prioritats: que hi hagi sinceritat, que sigui tot molt divertit, que hi hagi un alt compromís, etc. Com veus, podriem fer una llista infinita... Intenta pensar quins serien els ingredients bàsics en una relació de parella per tu i parlar amb el noi que t'agrada per saber si coincideixen. Si teniu projectes similars i us aporteu coses bones l'un a l'altre, segurament hi haurà un millor pronòstic :)
Molta sort! Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat