Kiiss
Kiiss
Any: 1999
Comarca: Barcelonès
Data: 21/02/15 19:19
M'agrada? (Urgent siusplau...)
Hola, primer de tot, grácies per llegir la consulta.

Mireu tinc un problema:
Ja fa dos anys que m'agrada el mateix noi, ell no em fa cas, llavors vaig pensar que lo millor seria oblidar-lo,
pero cada cop que intentava oblidar-me d'ell no ho aconseguía.
Pero fa poc que em vaig fixar en un altre noi i ja casi no penso en l'altre, el que passa es que no sé si realment m'agrada el nou noi o que...

Com puc saber si m'agrada?

Gracies
Petons.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 01/03/2015 22:27
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella! Moltes gràcies per consultar-nos!

Malauradament no hi ha una manera segura i rapida de saber si una persona ens agrada o no, si ara mateix no saps que sents per ell, dóna't un temps, deixa que els sentiments vagin fluint, i vegis si s'intensifiquen o es redueixen. Amb el temps segur que vas aclarint el que sents, no vulguis córrer, gaudeix del moment, intenta apropar-te a ell, conèixe'l cada dia una mica i més, i d'aquesta manera, segur que a poc a poc vas tenint les coses més clares.

Molts ànims!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.