primera vegada
Hola, fa quasi tres mesos que surto amb el meu nòvio, i darrerament quan quedam ens tocam, però encara no ho hem fet. Volia saber si és massa prest per fer aquestes coses, i si ja és moment per fer-ho, ja que encara no ho he fet mai amb ningú...
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Annestroke!!
tenir relacions sexuals , i per primera vegada amb penetració, no és qüestió de temps ni de ja toca! El més important és sentir-se preparat/da. com saber si s’està preparat/da? depèn de la confiança, sentir-se a gust, voler estar amb l'altre... però d'altra banda hi han les pors, si en aquest moment sents que potser és massa ràpid, encara no estàs segura... és important no fer res perquè si!
Abans de decidir-ho, cal coneixes, tocar, acariciar el cos de l'altre, el teu, és a dir, explorar el cos l'un de l'altre, veure com et sents i mica en mica anar decidint.
Fixa't que tu dius, darrerament us toqueu, és a dir, que heu començat a conèixer el cos, així que no s'ha de tenir pressa.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali