preservatiu femení nyenyenye
Hola!
Mira sóc una noia i tinc novia i ho vull fer amb ella i tinc algunes preguntes:
1.És necessari l'ús de presrvatiu? (suposo que diràs que sí)
2.És el mateix el preservatiu femení que el preservatiu lèsbic?
3.És cert que el condó femení el venen a les farmàcies i el lèsbic només als sex shops?
4.En cas afirmatiu a la tercera pregunta, una menor pot entrar a un sex shop?
5.En cas negatiu a la quarta pregunta, d'on puc aconseguir un preservatiu lèsbic?
6.Vaig llegir, a no sé on, que d'un condó masculí (el normal) se'n pot fer un de lèsbic, com?
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola!! Moltes gràcies per les teves consultes. Anem per parts.
Utilitzar el preservatiu és molt important, encara que sigui entre dos noies, ja que també protegeix de les infeccions de transmissió sexual.
El preservatiu per fer sexe oral a una noia, és la barrera de làtex. Es pot aconseguir en una farmàcia o amb un preservatiu masculí o femení, retallant-lo en forma de rectangle.
No et puc dir que ho hagi un preservatiu específic lèsbic, ja que els preservatiu que existeixen actualment són el masculí, femení i les barreres de làtex (potser que aquest t'ho hagin explicat com a lèsbic).
En quan a entrar al sex shop, pot ser que depenen l'edat en alguna botiga o zona no permetin l'entrada a menors.
Espero haver respost a les teves consultes!
Anissa Ouali, @AniOuali