elieta
elieta
Any: 2002
Comarca: Alt Camp
Data: 20/02/15 19:44
no em se liar :(
hola adolescents! be, doncs simplement feia aquesta consulta per a saver com liarse, ja que jo no ho he fet mai! moltes gracies!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 27/02/2015 18:28
Hola elieta,

Doncs primer et diré que ningú neix ensenyat i segon que hi ha tants petons com persones, de manera que no hi ha una única maner de fer-se petons.

El que sí és important és sentir que en tens ganes i estàs preparat. Quan forcem la màquina i volem avançar-nos sense estar del tot convençuts, el nostre cervell es bloqueja i no ens deixa disfrutar de la situació. Així que és millor no precipitar-se.

Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.