No se que fer!
Aveure...l'any passat m'agradava un noi, i ell m'estima a mi i va ser com "lo fuimos todo pero no fuimos nada a la vez:(" i aquest any ell em torna a estimar i jo a ell no ho se si l'estimo...I aveurejo no vull novio, però pensava en liarme amb ell..pero no se com fer-ho...
aleshores si podrias contestar a aixó...
Com se si l'estimo?
Que he de fer?
I com em lio??:( ajudaa..gracies:*
IESP

Hola Mariaa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Respecte al que expliques, si l'any passat ja t'agradava, saps què ha fet per a que t'hagi deixat d'agradar tant? Potser el que sents és només fruit del record dels sentiments que vas tenir un cop, o en realitat en continua agradant.
Com veus, mai és fàcil saber si estimem a algú o només ens agrada... Això se sap amb el temps, ja que amb els dies els sentiments van quedant més clars. Pensa que no és una decisió fàcil, de manera que el millor seria que no et pressionesis a tu mateixa :)
Potser una bona manera d'anar descobrint les respostes que busques és quedar amb ell i anar recuperant la relació que tenieu. No fa falta que us lieu d'un bon principi, sinó que us trobeu i tingueu l'oportunitat de compartir estones. Allà veuràs si realment t'agrada o només és un record...
I respecte a com liar-se, no et preocupis perquè tothom té dubtes les primeres vegades! Ja veuràs que amb la pràctica te'n surtiràs ;) El millor és tenir paciència i anar experimentant poc a poc!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat