CoM MaStUrBaR-sE???
HOLA, primer que tot, gràciies pel consultori!:)
bé, l'altre dia estàvem parlant amb les amigues i tal i parlàvem de com masturbar-nos perquè no ho hem fet mai cap de les 8 i clar ens apeteix provar-ho, com podem masturbar-nos?
Mersii per contestar, perdó per les faltes:3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El millor per a començar a descobrir aquest aspecte de la vostra sexualitat, és començar pel principi, el que podeu fer cadascuna per separat i en un entorn còmode i tranquil, és agafar un mirall i mirar-vos.
Per saber com són el primer que has de fer és saber quin aspecte tenen els teus genitals, un cop els hagis vist, has de detectar el clítoris, i després poc a poc, anar descobrint quin tipus d'estimulació li agrada, és a dir, acarona la zona, de dalt a baix, de dreta a esquerre, fent rodones, etc.... i ves descobrint de quina manera t'agrada sentir. La masturbació és una forma de conèixer el nostre cos, per tant, es tracta d'anar descobrint i d'anar provant.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat