Complexe!
Hola! Tinc 16 anys i tinc un gran complexe amb el meu cos: tinc panxa i greix a les caderes i m'agradaria fer alguna cosa per treure-m'ho perquè em comparo amb les demés i elles no tenen panxa i els jerseis ajustats els hi queden pefectes però a mi no m'afavoreixen.
La meva pregunta seria que si sabeu algun tipus d'exercici o de dieta per baixar-me el greix de la panxa, però si és dieta que no sigui gaire estricte perquè sinó els meus pares em diran que estic bé i que no em cal; que sigui una dieta dissimulada.
Si us plau, necessito aquesta ajuda perquè mai aconsegueixo aprimar-me i menys la part de la panxa. Em fa vergonya.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, tres cops a la setmana. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses la panxa i les cuixes. Aliments com els dolços, xuxes, embotits, cocacoles, etc., els pots menjat tranquil.lament de tant en tant però no és convenient menjar-ne cada dia. I, a part de tot això, recorda que el cos de de noia implica tenir les caderes una mica més amples, això és normal, de la mateixa manera que els nois, pel fet de ser nois, tenen l'esquena més ampla. Un petó molt gran!!