metodes per saber si estic embrasada abans de una semana.
Hola, soc una jove de 16 anys.
Tinc la sensacio de que estic embarasada, he sentit a parlar dalguns metodes i indicis que et fan saber si ho estas abans de que passi una setmana. Em sabrieu dir algun?
Gracies per a tot!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Només podries haver-te quedat embarassada si has mantingut relacions sexuals de risc, on hi hagi contacte entre els teus genitals i els d'un noi sense preservatiu, en penetració, que l'ejaculació estigués en contacte amb l'entrada de la teva vagina, o que se us trenqués el preservatiu.
Si has mantingut alguna d'aquestes relacions de risc, podries estar embarassada, sinó no. No hi ha proves que puguin detectar de forma fiable l'embaràs abans d'una setmana després del retràs de la regla. Amb una analítica de sang sí que es podria saber abans, però t'ho ha de fer un metge.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat