Noia
Hola, bona tarda!!!
Hi ha una noia a 3r que m'agrada, però no bastant no, MOLT.
Tot va començar perquè hi va haver un malentès, i ens vam fer amics. Anàvem parlant i, el divendres, el dia de Carnaval, el meu millor amic em va dir "lliga-te'la. Tens oportunitats". I vaig decidir ser amable, ser simpàtic, anar-m'hi fent més amic. Aleshores, vaig adonar-me que m'agradava. Però el problema ve ara, em va dir que l'edat a ella li emporta, i jo sóc més petit que ella. Aleshores el meu millor amic em va dir que m'hi acostés, que no sigués vergonyós. I els meus problemes és que sóc molt vergonyós i que trobo que el que faji no servirà per res perquè no li agrado. Què faig, continuo insistint i deixo la vergonya enrere?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb el teu comentari ens demostres que ets un encant de persona, que et preocupes i que realment aquesta noia t'agrada molt.
Els consells que et dona el teu amic, són genials, la vergonya és difícil deixar-la enrere però pots deixar-la aparcada en algun lloc, i seguir com fins ara, no insistir per lligar-te-la sinó seguir forjant aquesta relació d'amistat i de confiança amb ella, potser si et coneix de veritat, l'edat deixa d'important-li.
D'altre banda, si finalment veus que realment ella no vol res amb tu, ho hauràs de respectar.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat