Noiaa
Holaa, sóc una noia.
El meu novio sempre quan ho anem a fer em pregunta si podem fer sexe anal i oral. Sempre li dic que no perquè tinc por de que em faci mal el sexe anal i el sexe oral em fa una mica de fàstic. En realitat ho vui provar, però no tinc ideea de com es fa ni quines postures es poden fer. La meva pregunta és: Com es fa i com em puc treure aquesta por?
Siusplau ajudeu-me!!
PD: Perdó per les faltes
PD 2: Petons Adolescents!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc gràcies per utilitzar el consultori!
El sexe anal no és com el vaginal, necessita una preparació prèvia i sobretot MOOOOOLTA relaxació i confiança en l'altre persona. Si de moment no sents curiositat no ho has de fer, ell haurà de respectar que aquest aspecte de la teva sexualitat no t'interessa i que de moment no vols provar-ho.
Si el sexe oral, en canvi, sí que et desperta curiositat el que podries fer, perquè no et faci fàstic i demanar-li que vagi molt net o que es netegi just abans amb una tovalloleta humida la zona genital, així potser et faci menys angunia per començar. De totes formes, pensa que si no t'agrada i vols parar, tens TOTA la llibertat del món de parar i dir que no vols seguir fent això.
Espero que t'haguem ajudat una mica!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat