El meu novio em posa preses
Hola !! soc la Judit.
Tinc un problema, el meu novio es un any mes gran que jo, i ja portem 2 anys sortin. Durant aquets anys mai m'ho havia demanat fins fa dos o tres dies.
El problema es que jo no em trobo preparada per fer el amor amb ell, perque ja em fa mal quan em poso un tampax !!.
Que puc fer ? Tinc por a dir-li que no i que em deixi ! :(
Necesito consell !!!!!!
GRACIES
Anissa Ouali

Hola Judit!
En la sexualitat és indispensable no sentir-se pressionat per l'altre. Porteu dos anys junts, i heu de tenir confiança per parlar del que fa por, explica-li, i fins i tot la pressió que sents.
No podem dir que si per por, ja que és un moment important pels dos i s'ha de fer perquè els dos voleu. És més si és fa per por, estarà més angoixada, preocupada... i molt menys et sentiràs preparada.
Si és un moment especial pels dos, no tingueu pressa, podeu jugar a altres jocs (tocar, acariciar, petonejar...), sentir-vos aguts i mica en mica ja decidireu, però els dos!!!
Així que espero puguis parlar amb ell, una relació on hi hagi confiança, no és trenca perquè un dels dos no és senti preparat per fer-ho!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali