Tampax
Holaa!
Mira que m'estic intentant posa un tampax mai me'n he posat cap i el primer tros es a dir la meitat deel platic mentra tot pero lultim tros sem fa impossible, he seguit tots els passos que veu publicar un dia pero amb lultim tros no hi ha manera em queda molt poc pero dubto que potser no es el forat correecte o nose! Potser haig dapretar una mica mes i forçaro?
Tambe tinc un altre dubte i es que si a partir dara si aconsegueixo posarmel i men vaig posan de mes grans mica en mica llavors la primera veggada que fagi lamor no em fara tan mal???
Responeuma les dues preguntes sisplau es necessari! Aah i perdoo per les faltes
Anissa Ouali

Hola Piqui!
El tampó s’introdueix pel forat de la vagina, aquesta zona està envoltada de musculatura, i si quan ho intentes estàs molt nerviosa i tensa, pot fer mal. No has de forçar res, si et passa ves mica en mica, i no forcis (no ho has d'aconseguir en un dia, proves un altres).
També pots provar a fer-ho estirada, i potser et serà més fàcil.
Una altre cosa per conèixer una mica més els teus genitals, veure on esta el forat... és agafar un petit mirall i veure com són, tocar-los, separar els llavis...
Com veus el dolor és més qüestió de dolor i tensió, i encara que s’utilitzin tampons, en una relació sexual pels nervis pot aparèixer una mica de dolor, per això és important sentir-se preparat/da, i no tenir pressa.
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali