Masturbació
Mira, volia comentar-te el que em passa, que jo em masturbo o sigui em faig "ditets" i arribo a l'orgasme, això si però només em faig ditets miran porno, com és això? No em puc masturbar pensant en algo o algú? I una altra cosa, que a mi m'agradaria ja tenir relacions sexuals amb algun noi, però encara no he trobat el noi, tens alguna cosa que no siguin ni els dits ni relacions sexuals per sentir plaer i arribar a l'orgasme? Moltes gràcies.
IESP

Hola estànevanteverywhere,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori.
Aquesta és una qüestió molt interessant! En primer lloc, no és dolent masturbar-se veient porno, si tens present que el porno no és un documental i és ficció, és cine i per tant, no és real. Les relacions sexuals no són com en el porno comercial.
El porno probablement t'excita i per això t'és més fàcil arribar a l'orgasme mentre veus aquestes pel·lícules, ara bé prova un dia a excitar-te amb una lectura, o amb una fantasia pròpia. L'òrgan sexual més important és el cervell, i per tant, jugar amb la imaginació pot donar-te molt de plaer també!
Arribar a l'orgasme sense estimular-te sexualment és complicat, però no impossible, l'orgasme són unes contraccions de la musculatura pèlvica, i hi ha dones que poden arribar a l'orgasme mentre llegeixen relats eròtics o imaginen una fantasia i contrauen i relaxen aquesta musculatura. Ara bé, aquest nivell de coneixement del propi cos no és gens fàcil d'assolir. Poques persones arriben a aquest nivell de control corporal.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL