Que faig??!! URGENT!!!
No sé que fer, m'agrada un noia i ella vol estar de lio amb mi pero el que passa es que a ella li agrada un altre i no se que fer. M'agradaria estar de lio amb ella pero que lia agradi un altre em toca una mica la moral. Ja li vaig pero diu que lio es lio que no ens hem d'agradar.Es que sé que quan ho deixem hem farà mal.
Sorry per les faltes!!!
Anissa Ouali

Hola Sergi!
sembla que tu tens clar, que t'agradaria estar de lio amb ella, però que no hi hagi altres persones pel mig. Podries parlar amb ella i comentar-li que et faria mal si mentre esteu junts ella estigues amb un altre al cap, ja que si les coses no queden clares des del principi serà pitjor.
Fixa't una cosa, encara no ha passat res entre vosaltres i ja penses en quan ho deixeu. Així que pensem en el present i aclariu les coses. Si no esteu d'acord llavora’ns hauràs de triar, encara que faci mal deixar passar aquesta persona.
Un petonas i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali